Medelhavet

En sån otroligt mysig eftermiddag/kväll vi hade igår. Vi var o tittade på det lutande tornet o omgivningarna där. Vi hade tagit cyklarna in så vi fortsatte o cykla lite på måfå. Hamnade på ett litet torg med olika små restauranger o caféer. Vi satte oss på en liten bistro som såg mysig ut, där åt vi fantastiskt god hemmagjord ravioli, mums vad gott det var. På väg hem skulle vi handla, hade sett att dom hade en Carrefour där, ett jättestort varuhus, som har allt, typ Biltema o ica maxi ihop. När vi cyklade därifrån hade det blivit mörkt, dessutom hade vi kanske handlat lite för mycket för att ta på cykel, menmen hem kom vi i alla fall. Efter att ha sovit gott så åkte vi ifrån Pisa, drog vidare ett par mil nedåt, till Livorno. Vi var så himla sugna på att bada o medelhavet är ju så nära. Solen steker för fullt här så att få bada står högt på listan. Sagt o gjort, väl parkerade på campingen var det havet som gällde, behöver jag säga att det var såå skönt. Lite slapp i solen o ett par dopp till så gick vi tillbaka till Agda för lite siesta. Nu har vi precis kommit tillbaka efter att ha ätit en god middag. Ett glas vi o lite planerande inför morgondagen sen blir det krama kudden. 
Tjippevipp
Det lutade faktiskt mer än jag trodde
Jag gör mitt bästa för att stötta upp 😂
Kent likaså (tornet är inte så litet som det ser ut 😂)
Lite gofika
Medelhavet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0