Semester

Måndagmorgon första riktiga dagen på semestern, när vaknade jag då? 05.34, ej ok 🙃. Lyckades somna om en stund men gick upp kl 7. Solen sken så på med kaffet o ut till stolen på "terassen" ljuvligt lugnt o skönt. Sen blev det frukost o lite fix, 9.30 rullade vi vidare. Ett ställe vi hade kollat in o ville åka till var Flataklocken, Sveriges geografiska mittpunkt. Har ju varit vid Sveriges sydligaste punkt o är på väg till den nordligaste så varför inte besöka mitten också. Så vi drog dit. Det var liiite brantare upp dit än vad jag trodde men med vår underbara Agda tillsammans med världens bästa o tryggaste chaufför gick resan lätt som en plätt 😉. Väl där passade vi på att fika lite, våffla med hjortronsylt o grädde, mums 😋. Vi hade tänkt stanna i Sundsvall men klockan var inte så mycket så vi fortsatte en bit till. Nu har vi slagit läger på en rastplats vid Höga Kustenbron. Häftig utsikt. Vädret har varit på vår sida idag, blandat sol moln, men ändå behagligt varmt, vi har gått i shorts o kortärmat hela dagen 👍🏻. Nu strax dags att nana kudden. 


Tjippevipp

Bubblade in att semestern börjat på riktigt
Höga kustenbron i kvällssol
Denna bild får säga god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt. 😄

2017-07-12 @ 19:46:28
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder.
Det var lite roligt för samma kväll som ni la ut denna bilden på bron så la en annan vän till mig som var påväg upp till boden upp en bild på samma bro, hehe.
Aldrig sett bron förut och nu har jag sett den vid två tillfällen på samma dag :)

Coolt att vara på mittpunkten, det skall jag skriva upp på min bucketlist :D

2017-07-14 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0